Pitanja

Ovde možete naći odgovore na pitanja koja nam najčešće postavljaju. Ukoliko imate dodatne nedoumice, budite slobodni da nas kontaktirate.

planet
planet
palete
pencil
planet

1. Kako merite rezultate?

Pratimo i analiziramo reakcije i interakcije na društvenim mrežama kako bismo utvrdili javno mnenje o brendu.
Standardna marketinška analitika i KPI-jevi se takođe primenjuju na kampanje koje sprovodimo. Koristimo piksele da pratimo publiku, merimo open rates, CTRs, bounce rates, etc.
Kada je u pitanju CRO, analiziramo ponašanje posetilaca sajta i testiramo različite kampanje kako bismo osigurali najbolje rezultate.
Takođe radimo offline istraživanja ciljne publike kako bismo utvrdili kako se percipira tvoj brend.

Neki od rezultata koje merimo su broj preporuka koje tvoji zaposleni daju, fluktuencija radnika na random mestu, offline i online ocene kompanije, job satisfaction rate, i slično.

2. Ima li razlike između employer i corporate branding-a?

Jedina razlika je ciljana publika. Corporate branding privlači partnere i klijente, a employer branding cilja na zapošljavanje, zadržavanje i motivisanje radnika.
Employer branding poboljšava komunikaciju, kulturu i produktivnost timova.
U suštini, employer branding je u tesnoj sprezi sa corporate branding-om i obratno. Storyline radi oba.

3. Šta je razlika između eksternog i internog employer branding-a?

Eksterni employer branding tretira način na koji se komunicira sa ljudima izvan firme (npr. kandidati), a interni employer branding se bavi odnosom prema zaposlenim unutar firme i odnosom zaposlenih prema firmi.

4. Da li radite po sistemu “ključ u ruke” ili zahtevate da se i mi uključimo u proces?

Sve što nam treba od vas je pristup vašim prethodnim istraživanjima (ako ih imate).
Radimo po sistemu ključ u ruke i vodimo vas kroz proces, korak po korak.
Naravno, vaš ceo tim je dobrodošao da učestvuje u našim kreativnim aktivnostima ako žele (ali to nije obavezno).
Na kraju krajeva, sve što radimo, radimo kako bismo učinili da se zaposleni osećaju prijatno u kompaniji.

5. Postoji li neki raspored vaših aktivnosti ili metodologija koje se pridržavate?

Počnemo sa upoznavanjem vašeg brenda, kako online tako i offline. Analiziramo vaše prethodne kampanje i rezultate ako ih je bilo. Definišemo i analiziramo vašu ciljnu publiku i način na koji je kompanija prethodno komunicirala sa ciljnom publikom. Kada završimo sa upoznavanjem i analitikom, kreiramo kampanje, dizajn, sadržaje i pravimo strategiju plasiranja sadržaja. Onda tstiramo različite strategije kako bismo videli koja od njih daje najbolje rezultate i na kojim kanalima. Posle toga implementiramo.

Imamo dakle:

  • Besplatne Konsultacije
  • EB Upoznavanje
  • EB Analizu (ciljanu publiku, konkurenciju, industriju, komunikaciju, odnose sa javnošću, društvene mreže, brend identitet, internu komunikaciju i procese)
  • Kreiranje strategije
  • Kreiranje materijala
  • Testiranje
  • Implementaciju
  • Evaluaciju sa klijentom

Radimo ovo u dvonedeljnim sprint sesijama, sem kreiranja i implementacije koji traju između 2 i 6 meseci.
Naše strategije i kreativa se prilagođavaju posebnim zahtevama klijenata i zajedno sa klijentom definišemo obim projekta i KPI-jeve tokom upoznavanja.

6. Hoću da imam jak i prepoznatljiv employer brend. Odakle da počnem?

Počni tako što ćeš zakazati besplatnu konsultaciju gde ćemo proceniti tvoj biznis model i reći ti da li smo pogodni da sarađujemo, kao i šta možeš da očekuješ od naše saradnje.
Pored toga, daćemo ti i par super-korisnih saveta koji će ti pomoći da počneš sam/sama ukoliko odlučiš da nismo dobar fit.

Šta čekaš klikom na dugme ispod zakaži besplatne konsultacije

Nemaš šta da izgubiš (jer je besplatno), a možeš da dobiješ mnogo.

pencil
planet
book
planet
palete
planet
planet
kist